زانا هادی قورقی

من یک هکر هستم

زانا هادی قورقی

من یک هکر هستم

زانا هادی قورقی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

درباره منz

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ب.ظ

بنام خداوند مهربان من زانا هادی هستم من یک هکر و توسعه دهنده پایگاه های اینترنتی من از سن ۱۰ سالگی شروع به این کار کردمو طی مدت ۳ سال توانستم این مهارت را بدست بیارم                                                                 علاقه های من{{من به فوتبال و کامپیوتر علاقه دارم}}زانا هک

۰۰/۰۸/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
زانا هادی

نظرات  (۱)

ماشاالله هکر ۱۳ ساله که له سال ۱۰ شروع کردیه هکر فقط تو بقیه اداتو در میارن 😂👋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی