زانا هادی قورقی

من یک هکر هستم

زانا هادی قورقی

من یک هکر هستم

زانا هادی قورقی
بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

درباره من

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۵۷ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان گرامی در این مطلب من آمدم درباره خودم توضیح بدهم// دوستان عزیز من کلاس هشتم راهنمایی هستم  و به ورزش فوتبال علاقه دارم من ۱۳سالمه و از سن ۱۰سالگی شروع کردم به وبلاگ نویسی و هک کردن من توانستم در طی مدت۳سال این آرزو را به خاطره تبدیل کنم ومن به همه نشان دادم. که خواستن توانستن است اگر توهم بخوای پس میتونی  فقط باید به خودت ایمان داشته باشی

۰۰/۰۷/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
زانا هادی

نظرات  (۲)

سلام داش زانا واقعا تو یک هکر به تمام معنا هستی
۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۳:۲۰ Mohammad hossein Metanat

سلام

مطالب بسیار عالی هستند. امیدوارم موفق باشید.

اگه تونستین به وبلاگ منم سری بزنین و دنبال کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی